English / Magyar
Betegelőjegyzési rendszerrel kapcsolatos tudnivalók

AZ ÚJ BETEG-ELŐJEGYZÉSI RENDSZERREL KAPCSOLATOS TUDNIVALÓK A KKT RENDELŐINTÉZETBEN

A Kútvölgyi Klinikai Tömb Rendelőintézetben új, elektronikus alapú beteg-előjegyzési rendszert vezettünk be, az új szabályoknak való megfelelés és a kiegyensúlyozottabb betegellátási folyamat megvalósítása érdekében. Ezentúl minden szakrendelés esetében előjegyzésre fogadjuk a pácienseket.

Az alábbiakban összefoglaljuk az előjegyzési rendszerrel kapcsolatos tudnivalókat és gyakori kérdéseket. Amennyiben további információra lenne szüksége, kérjük, írjon nekünk az jarobeteg.kut@semmelweis-univ.hu e-mail címre!

Hogyan lehet előjegyzési időpontot kérni?

  • Központi telefonszámunkon, 08.00-16.00-ig: 06- 1 356-8091
  • Személyesen a Betegirányító Pultban dolgozó munkatársainktól: 07.00-19.30-ig
  • Bizonyos szakrendelések esetében közvetlenül, a szakrendelő telefonszámán

A szakrendelések elérhetősége megtalálható az egyes szervezeti egységek adatlapján. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően, hamarosan Interneten keresztül is tudjuk fogadni az előjegyzési igényeket.

Miért van az új előjegyzési rendszerre szükség?

Az új finanszírozási szabályok alapján, az egészségügyi intézmények korlátozott számú beteget láthatnak el a társadalombiztosítás által támogatott formában, ezért várólistákat kell képezniük. Az új előjegyzési rendszer által egyértelművé, nyomon követhetővé válik a betegforgalom, ami a betegek és a gyógyításban résztvevő szakemberek számára egyaránt kiegyensúlyozottabb folyamatokat eredményez.

Melyek az új rendszer fő előnyei?

  • kiszámítható, tervezhető időbeosztás
  • rövidebb várakozási idő
  • kiegyensúlyozottabb betegellátás

Korábban előfordulhatott, hogy az ellátásra csak hosszú, folyosón töltött várakozást követően, vagy a nagy betegforgalom miatt, egyáltalán nem került sor. Ezentúl nincs szükség arra, hogy az egészségügyi intézményben tett látogatás miatt felborítsa időbeosztását vagy hiányozzon a munkahelyéről. Az új beteg-előjegyzési rendszernek köszönhetően, a szakrendelőbe való bejutás és a szükséges vizsgálatok időpontja előre tervezhetővé válik, pácienseink az érkezést követő lehető legrövidebb időn belül, garantáltan ellátásra kerülnek.

Minden szakrendelés esetében időpontot kell kérni?

Igen. Ezúton kérjük minden kedves Betegünket, hogy minden járóbeteg szakrendelés esetében kérjen előjegyzési időpontot. A rendszer szigorításával, nemsokára csak az elektronikus előjegyzési naptárban szereplő páciensek számára tudjuk biztosítani az ellátáshoz való hozzáférés lehetőségét.

Akkor is időpontot kell kérnem, ha háziorvosi beutalóval rendelkezem?

Igen. A háziorvosi beutaló megléte rendkívül fontos. Ugyanakkor a háziorvosi beutaló megléte nem biztosítja az ellátáshoz való azonnali hozzáférést. Kérjük, hogy minden esetben kérjen előjegyzési időpontot.

Milyen adatokat kell megadnom az előjegyzési időpont kérése során?

Ahhoz, hogy az Ön előjegyzési időpontját munkatársaink rögzíteni tudják az elektronikus rendszerben, a következő adatokat fogják kérni Öntől:

  • Név
  • Születési dátum, hely
  • Lakcím
  • TAJ szám

Milyen iratokat kell magammal vinnem a Rendelőintézetbe?

Kérjük, hogy személyi igazolványát és TAJ kártyáját minden alkalommal hozza magával és mutassa azokat be Betegirányító munkatársainknak.

Ha van előjegyzési időpontom, hány perccel előbb kell érkeznem a Rendelőintézetbe?

Javasoljuk, hogy az előjegyzési időpont előtt kb. negyed – fél órával érkezzen meg Rendelőintézetünkbe. Az új rendszernek köszönhetően ugyanis minimálisra csökken a szakrendelés előtti várakozás időtartama.

Mi a teendő érkezés után?

Az előjegyzési rendszerrel párhuzamosan, az adminisztrációs és betegirányítási folyamatot is megújítottuk.

Kattintson ide az új betegirányítási és adminisztrációs rendszerrel kapcsolatos bővebb információért >>